שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

הזמנה באמצעות משלוח לבית

.תמיד תוכל להתקשר וליצור אתנו קשר על מנת לדעת באיזה סטטוס ההזמנה שלך. בחלק מן המקרים תלוי בסוג הזמנה תקבל לינק שבוא תוכל לעקוב אחרי סטטוס המשלוח.

ניתן ליצור קשר איתנו בעמודת "צור קשר" נא מלאו את הפרטים האישיים ואנחנו נחזור אליכם.

או

באפשרותכם להתקשר אלינו במספר המופיעה בתפריט העליון.

אחריות

תוקף האחריות הינו ל - 12 חודשים.

כאשר אתר רוכשים באתרנו נשלחת אליכם חשבונית עם תאריך רכישת המוצר וביצוע העסקה.

תאריך זה וחשבונית המקור מהווים מסמך הוכחה  למועד ולביצוע הרכישה  בדיגיטל גאדג'ט.

מסמך האחריות הוא מסמך החשבונית ולכן חובה לשמור עליה כסמך הוכחה לרכישה. כמו כן תום תקופת האחריות 12 חודשים מהתאריך הרכישה הנקוב בחשבונית.

דיגיטל גאדג'ט לא תשא במישורין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים  אשר נגרם להם נזק על ידי הלקוח במזיד או בשוגג. 

החזר כספי

אם מכל סיבה שהיא אינך שלמה עם שליחת הבקשה להחלפה/החזרה תעשה לא יאוחר מ 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה, אם רכשת פריט מקולקציה נוכחית, או תוך 7 ימי עסקים אם רכשת פריט מקולקציה קודמת/בסייל. יש ליצור קשר דרך ה"צור קשר" באתר, יש לציין את מספר ההזמנה ולפרט את הבקשה ואנו נדאג להחזיר תשובה מסודרת תוך 48 שעות.

תשלום

כן, אין שום בעיה לבצע רכישה באמצעות חשבון PAYPAL באתר.

המערכת שלנו אוטומטית, ברגע שביצעת רכישה אנחנו יודעים על כך. לכן בסיום הרכישה תקבל באופן אוטומטי חשבונית לתיבת הדא"ל שלך.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאלה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.