מאמרים

איך להרגיע את הנפש?!

איך להרגיע את הנפש?!

איך לא חשבתי על זה עד עכשיו? דרכים להירגע כשמרגישים לחוצים

החיים מעצם היותם חיים, לא תמיד מזמנים אלינו רק חוויות טובות, חיוביות ומהנות ולעיתים קורה שיש במציאות חיינו תקופות לחוצות יותר, שלפעמים מרוב הלחץ שיש בהן, אנו מרגישים שאנו יוצאים מאיזון, מאבדים את עצמנו ואת ההבנה של מה עושה לנו טוב. במאמר הבא ישנם פתרונות מגוונים ומקוריים לרגיעה, שלווה פנימית וחיצונית שתוקרן החוצה לכולם – זה בטוח.

הראש צריך להיות נקי מדאגות

נאמר רבות שכתיבה ולראות את הדברים מול העיניים – עושה סדר בראש, במחשבות ובלב. התחילו מלשבת עם עצמכם, לחשוב עמוקות ולא לפחד לחשוב באמת – על הטוב שבחיים שלכם וגם על הרע. אל תפחדו להעניק זמן גם לדברים השליליים כי אם לא תבינו מהם, לא תוכלו באמת להוציא אותם מחייכם, וזכרו – שהוצאה של אנשים או חוויות רעילות שישנם והיו בחיים שלכם, הינה בסופו של דבר, דבר חיובי – אתם מוציאים מחייכם וראשכם את הדברים שבסופו של דבר אם תעניקו לכך מחשבה כנה – עושים לכם פשוט לא טוב. ברשימה אתם יכולים להוסיף גם עמודת שאיפות, או לחילופין לכתוב לכם בדברים הטובים בחיים, את הרצון שלכם לעשות ספורט ולהתחיל להזיז את הגוף ולעשות זאת, קחו אוזניות, טובות ואיכותיות שמשמיעות את המוזיקה בצליליה המדויקים והנכונים, הרכיבו לכם פלייליסט שאתם אוהבים עם מוזיקה מקפיצה שעושה לכם טוב על הלב וקדימה – התחילו להתאמן ולרוץ.

אז אם אין לכם אוזניות איכותיות שמשמיעות את הצלילים והבסים בדיוק כפי שתרצו, בצורה כזו בה תוכלו להתמכר ולהתאהב במוזיקה, חברת “גאדג’ט דיגיטל” מציעה לכם אוזניות ממגוון סוגים, עם חיבור לבלוטוס, אוזניות אלחוטיות מבית Awei”” שאפילו עמידות במים, וכן עוד שלל אוזניות מכל הסוגים והצבעים, כך שכל אחד ואחת ימצאו מה מתאים להם. זכרו שמוזיקה היא לחלוטין תרפיה, ורק אם תשמעו אותה כמו שצריך, היא תוכל באמת להיכנס לליבכם.

ובחיבור לאוזניות, כדי להירגע בלי קשר לספורט – זה בדיוק הזמן להרכיב לכם את הפלייליסט המושלם עם כל השירים של האמנים שאתם הכי אוהבים. לפעמים לגלות מוסיקה חדשה וקצבית זה כל מה שצריך בשביל לשנות לכם לחלוטין את המצב רוח ולהפוך אותו לגמרי. לגרום לכם לקפוץ בחדר מרוב אושר ושמחה.

חברים ומשפחה הינם חלק קריטי במשוואה

בנוסף, שיטה מאד ידועה הינה ‘פייק איט טיל יו מייק איט’. קבעו עם חברים או עם משפחה (כיוון שהכי חשוב להקיף את עצמכם באנשים שאתם אוהבים ושעושים לכם טוב) שימו חיוך על הפנים והחליטו שאתם במצב טוב וחיובי. נכון, אנחנו לא מכונות וזהו לא עניין שמשתנה בדקה, אבל ההחלטה והנחישות להיות מאושרים ורגועים מהלחץ – עשויה לשחרר משהו ולהרגיע לכם את הנפש.

ללא סביבה תומכת אי אפשר לצאת ממצב לחוץ. אסור לכם להפיל הכל על עצמכם. אינכם יכולים לעשות דבר כזה לעצמכם, זה לא פייר או צודק עבורכם.  כמו כן, הטיפ הכי חשוב הוא לזכור שבסופו של דבר הבחירה לשנות מצב רוח תלויה בכם. אם אתם לא תבחרו לשים חיוך על הפנים ותעשו את הבחירה הזו של לצאת ממצב רוח מבואס ולבחור להיות מאושרים, אף אחד לא יעשה את הבחירה הזו בעבורכם. אם אתם לא תטרחו לשבת ולחשוב עם עצמכם מה עושה לכם טוב ושמח, אף אחד לא ידע להגיד ולהחליט זאת במקומכם. בחירה ומחשבה הינם דברים כל כך אישיים ופרטיים שפשוט לא יכולים לבוא מבחוץ, אלא מכם בלבד.